سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن پایه SN 350 چیست؟

روغن پایه SN 350 چیست؟

روغن پایه SN 350 چیست؟ SN350 به عنوان یک روغن پایه سبک در میانه مشخصات روغن های پایه درجه یک تعریف شده است. آنها عمدتاً در تولید مواد افزودنی روان کننده استفاده می شوند. برای از بین بردن ناخالصی ها با حلال تصفیه شده، موم زدایی و هیدروژن تصفیه شده است

روغن های پایه برای تولید محصولاتی از جمله گریس های روان کننده، روغن موتور و فرآوری فلز استفاده می شود. محصولات مختلف به ترکیبات و خواص متفاوتی در روغن نیاز دارند. یکی از مهمترین عوامل ویسکوزیته مایع در دماهای مختلف است. اینکه آیا یک نفت خام برای تبدیل شدن به روغن پایه مناسب است یا نه، با توجه به غلظت مولکول های روغن پایه و همچنین میزان استخراج آسان آنها تعیین می شود.

یک گفتگوی دوستانه می تواند آغاز آشنایی بیشتر شما با ما شود و با انواع محصولات تولید شده در شرکت روان سازان اطلس مطابق با بالاترین استاندارد شامل انواع روغن پایه، روغن دنده و روغن هیدرولیک آشنا شوید.برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

روغن پایه از طریق پالایش نفت خام تولید می شود. این بدان معناست که نفت خام گرم می شود تا بتوان عصاره های مختلف را از یکدیگر جدا کرد. در طول فرآیند گرمایش، هیدروکربن‌های سبک و سنگین از هم جدا می‌شوند – نوع سبک را می‌توان برای تولید بنزین و سایر سوخت‌ها تصفیه کرد، در حالی که نوع سنگین‌تر برای قیر و روغن‌های پایه مناسب است.

تعداد زیادی نفت خام در سراسر جهان وجود دارد که برای تولید روغن های پایه استفاده می شود. رایج ترین آنها نوعی روغن خام پارافینی است، اگرچه روغن های خام نفتنیک نیز وجود دارند که محصولاتی با حلالیت بهتر و خواص بسیار خوب در دماهای پایین ایجاد می کنند. با استفاده از فناوری هیدروژناسیون، که در آن گوگرد و مواد آروماتیک با استفاده از هیدروژن تحت فشار بالا حذف می‌شوند، می‌توانید روغن‌های پایه بسیار خالص را به دست آورید که زمانی مناسب هستند که الزامات کیفیت به‌ویژه سخت‌گیرانه باشد.

base oil/روغن پایه SN 350 چیست؟

سایر روان کننده ها مانند مایعات فلزکاری، روان کننده ها و روغن های دنده حاوی مواد افزودنی ممکن است تا 30? باشد. روغن پایه را می توان از منابع نفتی یا غیرنفتی به دست آورد.

 

روغن های پایه معدنی برای تجاری ترین روان کننده ها تولید می شوند. آنها از تقطیرهای خلاء و اجزای باقیمانده با استفاده از روشهای پالایش سنتی (تصفیه انتخابی، موم زدایی، رزین زدایی بیشتر برای اجزای باقیمانده) تولید می شوند.

 

روغن پایه از طریق پالایش نفت خام تولید می شود. این بدان معناست که نفت خام گرم می شود تا بتوان عرقیات مختلف را از یکدیگر جدا کرد. در طول فرآیند گرمایش، هیدروکربن‌های سبک و سنگین از هم جدا می‌شوند – نوع سبک را می‌توان برای تولید بنزین و سایر سوخت‌ها تصفیه کرد، در حالی که نوع سنگین‌تر برای قیر و روغن‌های پایه مناسب است.

استفاده می کند

 

روغن پایه SN350 به عنوان یک پایه برای چندین روان کننده صنعتی عمل می کند

    روغن های همه منظوره

    روغن قالب

    مایعات انتقال

    روغن های دنده

    سیالات فلزکاری

    مواد افزودنی

    روغن های هیدرولیک

    روغن های ترانسفورماتور

 

بهداشت و ایمنی حمل و نقل

 

 در شرایط عادی استفاده این روان کننده هیچ خطر سمی خاصی ندارد. همه روان کننده ها، از هر نوعی که باشند، باید با احتیاط فراوان استفاده شوند، به ویژه از تماس با پوست جلوگیری شود.

 

از هر گونه پاشیدن آب جلوگیری کنید و از مواد قابل احتراق دور نگه دارید. مخفیانه و دور از هرگونه خطر آلودگی نگهداری شود. روغن مصرف شده را به درستی دور بریزید؛ از زهکشی ها، در جوی های آب یا خاک نریزید.