سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن پایه SN 500

روغن پایه SN 500

روغن پایه sn500 پرمصرف ترین روغن پایه است.روغن پایه SN 500 به عنوان یک روغن پایه سبک درانتهای بالای(at the upper end of)مشخصات روغن های پایه درجه (I) تعریف شده است. بیشتر در تولید روانکار استفاده می شود. این روغن پایه گروه I است که تحت فرآیندهای تصفیه قرار گرفته است. این ماده برای فرمولاسیون و روان کننده ها برای وسایل نقلیه تجاری و همچنین کاربردهای صنعتی است. این روغن فاقد هرگونه ناخالصی یا ترکیباتی است که می تواند بر کیفیت روغن اثر نامطلوبی بگذارد. .برای پایان دادن به پالایش، آن را تحت تیمار با هیدروژن قرار دادند تا هرگونه ناخالصی پاک شود.

از روغن های پایه نفتی معمولی تشکیل شده است. بهبود فرآیند پالایش در دهه 1960 به نام تصفیه هیدرولیکی باعث شد که این روغن پایه پایدارتر، واکنش پذیرتر و ماندگارتر از روغن های پایه قبلی باشد.

کاربردها :

روغن پایه SN 500 به عنوان یک پایه برای چندین روان کننده صنعتی کار می کند

روغن موتور
پزشکی

رنگ نقاشی

روغن صنعتی

مایعات انتقال (Transmission fluids)

روغن های دنده

سیالات فلز کاری (Metal working fluids)

گریس های روان کننده

روغن های هیدرولیک

روغن های ترانسفورماتور

بهداشت و ایمنی حمل و نقل:

روان کننده ها متشکل از روغن های معدنی بسیار تصفیه شده با افزودنی های مشخصی تولید می شود. در شرایط عادی استفاده، این روان کننده هیچ خطر سمی خاصی ندارد. همه روان کننده ها، از هر نوعی که باشند، باید با احتیاط فراوان استفاده شوند، به ویژه از تماس با پوست جلوگیری شود.

از هر گونه پاشیدن جلوگیری کنید(Prevent any splashing) و از مواد قابل احتراق دور نگه دارید. زیر پوشش و دور از هرگونه خطر آلودگی نگهداری شود. روغن مصرف شده را به درستی دور بریزید؛ در زهکشی ها، در جوی های آب یا خاک نریزید.